مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-22سياسي

 ثبت 1948 تخلف دریافت وجه در حین ثبت نام در سال تحصیلی گذشته/شکایت 4400 خانواده


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در سال تحصیلی گذشته نظارت بر فرایند ثبت نام انجام شده است و 28 هزار و 534 بازدید صورت گرفت که از این تعداد، - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در سال تحصیلی گذشته نظارت بر فرایند ثبت نام انجام شده است و 28 هزار و 534 بازدید صورت گرفت که از این تعداد، 1948 تخلف دریافت وجه، 787 تخلف محدوده بندی ثبت نام و 149 تخلف مربوط به شرط معدل بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا مظفر در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سوم اردیبهشت ماه سال 99، وزیر آموزش و پرورش برنامه عمل وزارتخانه را ابلاغ کرده و این اداره کل نیز ماموریتهایی برعهده دارد که از جمله آنها می توان به رصد، ارزیابی و ارائه اطلاعات به سامانه دولت در سطح ملی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی افزود: ارتقای سطوح ارزیابی مدنظر ما بوده که تا سطح منطقه و مدرسه نیز تعریف شده است.

بیش از یک میلیون و 800 هزار شاخص در سطح مناطق و مدارس احصاء و ارزیابی شده تا جایگاه ما در مقایسه با سایر دستگاه ها مشخص و در نهایت رتبه دستگاه از سوی سازمان اداری استخدامی اعلام شود.

مظفر با بیان اینکه نظارت و ارزیابی درنهایت باید منجر به بهبود عملکرد و بازدهی دستگاه شود گفت: در برنامه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ثبت 1948 تخلف دریافت وجه در حین ثبت نام در سال تحصیلی گذشته/شکایت 4400 خانواده

 ثبت 1948 تخلف دریافت وجه در حین ثبت نام در سال تحصیلی گذشته/شکایت 4400 خانواده